Complimenten, tips en eventuele klachten
Wij waarderen het enorm als u uw positieve ervaringen met ons deelt. Complimenten zijn niet alleen een bron van motivatie voor ons team, maar helpen ons ook om te begrijpen wat we goed doen. Heeft u een tip die ons kan helpen onze service te verbeteren? Wij staan open voor uw suggesties! U kunt uw complimenten en tips eenvoudig met ons delen via ons contactformulier of tijdens uw volgende bezoek aan de praktijk.
Klachtenprocedure
Mocht u een klacht hebben, dan vinden we het belangrijk om dit op een constructieve manier op te lossen. Hiervoor kunt u onderstaande stappen volgen.
In gesprek gaan met de betreffende behandelaar
Wij raden u aan om eerst in gesprek te gaan met de betreffende behandelaar. Vaak kan een persoonlijk gesprek veel duidelijkheid bieden en/of kan er samen naar een oplossing worden gezocht.
Mocht zo’n gesprek voor u niet de gewenste uitkomst bieden, dan kunt u uw klacht officieel kenbaar maken bij de praktijk.
Klacht melden
Als u er samen niet uitkomt, kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Dit kan via dit formulier. Zorg ervoor dat u alle relevante informatie en details vermeldt, zodat we uw klacht goed kunnen begrijpen.
De Praktijkmanager neemt uw klacht op en zal in deze fase als klachtenfunctionaris optreden. De Praktijkmanager zal uw klacht zorgvuldig onderzoeken en contact met u opnemen om de situatie te bespreken.
Mocht dit voor u ook niet tot een gewenste uitkomst leiden, dan kunt u de klacht formeel indienen bij de klachtenfunctionaris van Fresh Tandartsen.
Doorzetten van de klacht
Indien nodig kan uw klacht worden doorgezet naar de klachtenfunctionaris van onze organisatie. Dit gebeurt altijd schriftelijk, zodat er een duidelijke registratie is van uw klacht. De Praktijkmanager kan uw eerder verstuurde klacht delen met de klachtenfunctionaris van Fresh Tandartsen. Ook bent u zelf in de mogelijkheid uw klacht schriftelijk in te dienen bij deze klachtenfunctionaris. Dit kan per e-mail naar kwaliteit@freshtandartsen.nl of per post naar Fresh Tandartsen, Duitslandweg 4, 2411 NT Bodegraven t.a.v. klachtenfunctionaris. Vermeld “vertrouwelijk” op de enveloppe.
De klachtenfunctionaris van Fresh Tandartsen pakt uw klacht verder op en zal zowel hoor- als wederhoor toepassen en uw dossier inhoudelijk beoordelen. Dit zal de klachtenfunctionaris met u bespreken om te bekijken of we samen met u tot een oplossing kunnen komen.
Naar de klachtencommissie
Mocht u na deze stappen nog steeds niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht te melden bij de klachtenservice van de KNMT. Het tandheelkundig Informatie Punt (TIP) is een informatieve website die u onafhankelijke informatie geeft over de mondzorg.
Wij nemen alle klachten serieus en streven ernaar om deze zo snel en zorgvuldig mogelijk samen met u op te lossen. Uw feedback helpt ons om onze zorg te verbeteren en ervoor te zorgen dat we aan uw verwachtingen voldoen.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze praktijk.
Samen werken we aan een gezonde glimlach!
Extra berichtgeving openingstijden
Tandartspraktijk IJburg
IJburglaan 1287
1087 GJ Amsterdam
Telefoon: 020-4166654
info@tandartspraktijkijburg.nl