Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!
Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u, daar kunt u van op aan. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig hebben geïnformeerd of behandeld, dan vragen wij u dit bij ons te melden. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent.
We gaan met elkaar in gesprek en proberen samen een oplossing te vinden. Een gesprek kan vaak verheldering geven. U kunt uw ongenoegen uiten en uw tandarts kan uitleggen waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn. Vaak is een gesprek voldoende en wordt er samen tot een oplossing gekomen.
Komt u er samen toch niet uit, dan kunt u advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Het TIP is zelf geen klachtenbureau, maar kan u wel advies geven hoe u om kunt gaan met een klacht.
Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT klachtenregeling. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Extra berichtgeving openingstijden
Tandartspraktijk IJburg
IJburglaan 1287
1087 GJ Amsterdam
Telefoon: 020-4166654
info@tandartspraktijkijburg.nl